Noen ganger er det enkle best – som med denne linkjolen. Den finnes i flere vakre farger og er designet i ren lin med et nydelig A-formet snitt. Kjolen sitter fint over brystet og faller ellers mykt og behagelig over kroppen, mens den fine splitten i halsen skaper et feminint uttrykk. Kjolen er designet med diskrete passepoilerte lommer og korte splitter i sidene. Style den med et feminint armbånd, eller sett et mønstret skjerf i halsen for et diskré bohemsk utseende.
Noen ganger er det enkle best – som med denne linkjolen.
Den finnes i flere vakre farger og er designet i ren lin med et nydelig A-formet snitt.
Kjolen sitter fint over brystet og faller ellers mykt og behagelig over kroppen, mens den fine splitten i halsen skaper et feminint uttrykk.
Kjolen er designet med diskrete passepoilerte lommer og korte splitter i sidene.
100% lin.
Modellen er 173 cm høy og bruker størrelse M.
Nokolo Kjole
50%
50%
50%
50%
50%
50%
Nokolo Kjole
https://www.masai.no/kjoler/nokolo-kjole/1006912-3064S-XS.html 5715165746575
https://www.masai.no/kjoler/nokolo-kjole/1006912-3064S-XS.html
NOK
749.50
Ikke på lager
NOK 749,50
42
vurderinger
50%
Farge: Frosty Green
-
Velg størrelse(Minn meg på)
Tips: Gå for den størrelsen du vanligvis bruker.
DETALJER
Noen ganger er det enkle best – som med denne linkjolen. Den finnes i flere vakre farger og er designet i ren lin med et nydelig A-formet snitt. Kjolen sitter fint over brystet og faller ellers mykt og behagelig over kroppen, mens den fine splitten i halsen skaper et feminint uttrykk. Kjolen er designet med diskrete passepoilerte lommer og korte splitter i sidene. Style den med et feminint armbånd, eller sett et mønstret skjerf i halsen for et diskré bohemsk utseende.
- Passform: A-Shape
- Model informasjon: Modellen er 173 cm høy og bruker størrelse M
- Materiale: 100% lin
- Vask: Skånevask
- Typ nr.: 1006912
Se alle detaljer
vurderinger
Fornøyd
Kjolen var like fin i virkeligheten som på bildene, og størrelsen samsvarte med info på nettsiden. I tillegg fulgte det med ferdig printet returetikett. Veldig enkel og grei ordning om man har behov for å returnere noe
Anne S.